صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

چند راه برای شناخت کلاه برداران سئو

وقتی سئو یا بهینه سازی وب سایت را در گوگل جستجو کنیم با گروه های کوچک و بزرگ و اشخاص مختلفی مواجه خواهید شد ،که با ادعا های بسیار زیادی از نمونه کار های بسیار زیاد و سابقه کار های دراز مدت و یا نفر اول یک کلمه در گوگل بودن را مثال می زنند.

بعضی از ایشان ادعا هایی مبنی بر همکاری با بزرگترین برند های ایران را دارند و بعضی نیز دفاتر خود را در خارج از کشور مثال خواهند زد. بعضی نیز از برنامه های بسیار بزرگ خود و همکاری با شرکت های خارجی و شرکت در کنفرانس ها و کسب مدارج علمی خود دم خواهند زد. امروز دیگر تقریبا می توان گفت که هر کسی حداقل اطلاعاتی در باره سئو یا همان بهینه سازی وب سایت ها برای موتور های جستجو دارد. اگر می خواهید وب سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید گزینه های بسیار زیادی برای شما در بین اشخاص و یا شرکت های کوچک و بزرگ وجود دارد.ما اینجا خلاصه وار برای شما تکنیک های شناخت و گفتگوی افراد کم توان و یا کلاش در این حوضه را توضیح خواهیم داد .

نوع اول : طراحی سایت با سئو

این یکی از مرسوم ترین پاسخ هاست. ما وب سایت شما را طوری طراحی می کنیم که به کمک ماژول بهینه سازی و سئو به رتبه های بالای گوگل برسید. ما کلمات کلیدی و مطالب مورد نیاز شما را به صورت اتوماتیک و یا دستی توسط این ماژول به موتور جستجو می دهیم و گوگل هم شما را در رتبه های بالا قرار می دهد. دوست گرامی سئو یک رقابت پایان ناپذیر است. با چند تنظیم سئو و چند ماژول اتوماتیک در هیچ کلمه رقابتی ای به نتیجه نمی رسید. اگر با این ها میشد به جایی رسید که ۱۰۰۰ نفر همین الان از شما زودتر این ماژول ها بر روی وب سایت های خود نصب کرده اند. پس ما چطور رقابت کنیم؟ مزیت شما به نسبت ایشان چیست که بالا تر قرار بگیرید؟ گوگل شما و وب سایت شما را دوست دارد یا تلفن می زنند به گوگل می گویند وب سایت الف آمده ایشان را اول کنید.
گول این کلاهبردار ها را نخورید.

article_image_one_195.jpg

نوع دوم :ما سایت شما را سئو می کنیم !

وقتی با بسیاری از این افراد و شرکت ها تماس می گیرید و در مورد سئو سئوال می کنید چنین جوابی را می شنوید که:
– الو سلام. ببخشید من یک وب سایت دارم که می خواهم برای موتور های جستجو بهینه سازی کنم.

  • ما سایت شما را با هزینه ۴۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان سئو می کنیم.

– خوب یعنی چه ، شما چه کار هایی انجام می دهید ؟

  • یعنی مطابق استاندارد های W3C تگ های HTML را بهینه سازی نموده و کلمات کلیدی و دیگر متا تگ های شما را تنظیم می کنیم ، بهتر است سایت شما ورد پرس باشد بهتر است ما قالب آن را سئو می کنیم !!!؟؟؟

 بعد چه اتفاقی می افتد ؟

  • خوب ورودی گوگل شما زیاد می شود !

چنین گفت و شنودی فقط از عهده چند دسته افراد بر می آید. یا ایشان کلاش هستند و یا سواد کافی در این مورد ندارند و یا اینکه از بی سوادی شما استفاده می کنند. این کار ها را طراح وب سایت شما احتمالا بهتر از ایشان انجام می دهد ولی این سئو نیست و نیز تنظیم متا تگ ها را نیز شما می توانید با خواندن یک مقاله ۳ الی ۵ صفحه ای یاد بگیرید که من فکر می کنم هرچقدر هم وقت شما ارزش داشته باشد ساعتی ۷۰۰ هزار تومان نیست و اگر قرار است برای ورد پرس شما یک پلاگین نصب شود خوب این کار را هم که هر کسی می تواند انجام دهد.
کسی نیست به این آقایان بگوید دوست عزیز خوب ورودی گوگل زیاد می شود یعنی چه ؟ از چه کلمات کلیدی به کدام صفحه می رسند؟ آیا برنامه ای دارید ؟

بیشتر بخوانیدشرکت طراحی سایت      ساخت سایت     طراحی سایت شرکتی

نوع سوم : چقدر می خواهید هزینه کنید؟

– الو شرکت بزرگ ” الف ” ؟

  • بله بفرمایید.

– من می خواهم وب سایت “ب ” را بهینه سازی کنم.

  • خیلی عالی این وب سایت شما خیلی مشکل دارد. در چه کلمه ای می خواهید به نتیجه برسید؟

– کلمه ” ج ”

  • چقدر می توانید ماهیانه هزینه کنید؟

– من نمی دانم چقدر می شود.

  • ما نمی توانیم بگوییم چقدر ؟؟؟. زیرا سئو ۲ بخش دارد سئو داخلی و خارجی. داخلی آن هزینه ای ندارد ولی سئو خارجی بیشتر خرید لینک است و هرچه بیشتر بخریم بیشتر و سریعتر رشد می کنیم. شما باید بگویید ماهیانه چقدر می توانید هزینه کنید تا ما به نسبت آن برنامه ریزی کنیم.

این روش خوبی برای پیدا کردن توان مالی شماست. یک سئو کار حرفه ای اینطور عمل نمی کند. و کلا بهتر است این آقایان بعد از الگوریتم پنگوئن روش کارشان را عوض کنند. مانیز در این باره چیزی نمی گوییم. اگر می خواهید در مورد الگوریتم پنگوئن بیشتر بدانید از اینجا ببینید.
اینکه کسی هزینه ماهیانه ای بابت سئو بگیرد غلط نیست ولی اینکه از شما بپرسد اینجا جای سئوال دارد. ایشان برای بهینه سازی این وب سایت و ارتقا رتبه آن در گوگل باید خود تصمیم بگیرند و هزینه را برآورد نموده و اعلام نمایند.

نوع چهارم : چه کلمه کلیدی مد نظر شماست ؟

یکی دیگر از انواع گفت و شنود هایی که شما می شنوید اینچنین است :
 الو سلام آقا من می خواهم رتبه وب سایتم را در گوگل ارتقا دهم.

  • در چه کلمه ای می خواهید در گوگل بالا بیایید ؟

– مگه فرقی هم می کند ؟

  • بله ، کلماتی سخت تر و بعضی آسانتر هستند و هزینه ها تفاوت دارند.

 کلمه ” الف ”

  • من تا ۳۰ دقیقه دیگر با شما تماس می گیرم. ….. حدود ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ الی ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان.

اینجا بوی سئو کلاه سیاه می آید. این تکنیک اعلام هزینه از قدیم در امریکا تکنیک اعلام هزینه سئو کار های سیاه بوده است. تمرکز این سئو کار ها بر روی لینک بوده و با الگوریتم های گول زننده گوگل به ازدیاد لینک ها بر روی کلمه ای خاص می پردازند. مشکل بزرگ این سئو کار ها حذف وب سایت مشتری و یا جریمه های خیلی سنگین از طرف گوگل است.به طور معمول جریمه چنین فعالیتی حذف در همان کلمه و افت کلی وب سایت به میزان بسیار زیاد در نتایج موتور جستجو می باشد.این دسته از به اصطلاح سئو کار نما ها ممکن است نتیجه ای بدست بیاورند ولی هر لحظه در لبه شمشیر پنالتی گوگل به سر می برند. به یک نکته مهم دقت کنید.

 سرور های الگوریتم پنگوئن در بازه های زمانی نا مشخص فعال می شوند و هیچ معلوم نیست که آیا وب سایت هایی که این افراد در حال لینک بیلدینگ بر روی آن هستند ، یک روز دوام می آورند و یا ۶ ماه “

ولی عاقبت گرفتار پنگوئن خواهند گردید. این دسته را نمی توان به اشخاص محدود کرد و یا شرکت های بسیار بزرگی که از نام بردن ایشان معذوریم. آنها به نام یک پروژه حرفه ای با خرید چند لین ۲۰ یا ۳۰ هزار تومانی از وب سایت هایی مانند نارنجی و گویا آیتی و امثال ایشان ( که البته خود آنها گناهی ندارند ) رتبه هایی را بدست می آورند و بعد از مدتی وب سایت مشتریان ایشان از گوگل حذف می شوند.ولی همیشه چون در حال کار بر روی وب سایت های جدید هستند پروژه های قابل ارائه و نمونه کار های بسیار زیادی دارند ولی بپرسید چند سال است که این رتبه ها را برای مشتریان گرفته اند !
البته عرض می کنم که استفاده از این تکنیک گفت و گو بسیاری از جمله خود من را به سمت قیمت دادن یک پروژه سئو بر روی کلمه کلیدی سوق داده است. چون اکثر مشتریان از قبل با افراد اینچنینی برخورد کرده اند و باوری نا درست در ایشان ایجاد شده است که چاره ای جز این نداریم. ناگفته نماند که انتخاب یک پیمانکار سئو امر بسیار سختی است و احتمال انتخاب درست شما از دید من به عنوان کسی است که مدت بسیار زیادی است که در این حوزه کار و مطالعه می کند تنها ۲۰ درصد است.
اگر شما برندی بزرگ هستید پیشنهاد می کنم به شدت دقت کنید . این که سئو درست چگونه است و یا یک گروه یا شخص حرفه ای چگونه عمل می کند بسیار ساده است و تنها نیاز به آشنایی هرچند اندک شما با این مقوله دارد. پیشنهاد می کنم نگاهی به شرکت های سئو ی خارجی بیندازید. اینکه چه شرکتی خدمات خوبی ارائه می دهد و چه شرکتی ضعیف تر است در صلاحیت ما نیست. ما مرجع ممیزی هیچ گروه یا شخصی نیستیم و خود همیشه در حال کسب تجربه می باشیم 
.

 بانی سایت پایگاهی علمی تخصصی در بازاریابی اینترنتی و برندینگ و سئو می باشد که هدف آن رشد و ارتقا درجه علمی مدیران بازاریابی و بازاریابی اینترنتی و نیز مدیران وب سایت های ایرانی می باشد. با وجود سیل اطلاعات درست و غلط در اینترنت و وجود گروه های مختلف کاری ، تمام سعی ما بنا نهادن بهترین پایه در صنعت بازاریابی اینترنتی و برند در ایران و اطلاع رسانی دقیق و منظم در این حوضه است. 

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی در دنیای امروز که  سرعت و رقابت، دو اصل مهم در فعالیت‌های تجاری و صنعتی محسوب می‌شوند، وجهه ی عینی و کاربردی به خود می گیرد. برای رشد فعالیت‌های تجاری خود، باید سطح کیفی و میزان فروش محصولات خود را افزایش دهید. برای افزایش میزان فروش و بازاریابی، بایستی با مکانیزم و تکنیک های  صنعت تبلیغات آشنا بوده و یا از مشاوران و متخصصان این امر یاری جویبد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای  و  طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

 

طراحی سایت تبلیغاتی و دنیای مدرن امروز

امروزه صنعت تبلیغات دانش رو به رشد و گسترده‌ای است که بسیاری از کشورها هزینه‌های هنگفتی را به آن اختصاص می‌دهند. در کشور ما، همچنان نگاه کهنه بر تبلیغات حاکم است. تبلیغات بعنوان یک فرایند ارتباطی دارای ساز و کارهایی است و جهت انتقال پیام‌های تجاری، خدماتی و یا غیرتجاری سنجیده، هدفمند وگاه تعمدی بکار می رود. با این مفهوم تبلیغات با هدف تغییر نگرش، ایجاد اعتمادسازی و ترغیب مخاطبان به خرید یا استفاده از خدمات به کار می‌رود. تبلیغات به سبب هدفمندی به انواع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تجاری و تفریحی و هنری تقسیم می‌شود. همیشه تبلیغات در تمامی شرایط، بخش اساسی از فرآیند تولید و فروش محصولات بشمار می رود. در حقیقت بدون استفاده از تبلیغات محصولات و یا خدمات شما ناشناخته باقی مانده و یا به سختی شناخته می شود و دیگر شما نباید امید چندانی به فروش موثر آن داشته باشید و یا انتظار داشته باشید که از این طریق سود بالایی را کسب نمایید. در همه زمینه های فوق طراحی سایت تبلیغاتی با توجه به کارکرد و محتوای خود می تواند پیاده سازی گردد.

قسمتی از طراحی سایت تبلیغات می تواند به صورت انتشار مقالات علمی در این حوزه گسترش یابد. این موضوع به شما کمک می کند بهینه سازی مناسب تری در گوگل و موتورهای جست و جوی دیگر داشته باشید. انتشار این مقالات مانند این است که شما یک سایت علمی را در درون سایت اصلی خود طراحی کرده باشید.

طراحی سایت تبلیغاتی در گروه های مشاغل و صنعتی از جمله : خودرو، تاسیسات، لوازم الکترونیکی و صوتی و تصویری، املاک، شرکت های خدماتی، بازار کار و استخدام، تولید و پخش مواد غذایی، آموزشگاه ها و .. کاربرد بیشتری دارد.

ابزارهای تبلیغاتی و روش های نوین

تبلیغ یکی از مکانیسم های ارتباطی بوده و هر فر یا شرکتی و سازمانی می‌خواهد فعالیت های خود را تبلیغ  کند و در بازار رقابت بگوید: من هم هستم.

برای شناساندن خود، تولیدات و خدمات ابزارهای مختلفی وجود دارد از جمله : تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها، تابلوها، لایت باکس ها و …، تبلیغات در شبکه های تلویزیونی و شبکه های ماهواره ای، تبلیغات چاپی مانند تراکت، بروشور، کاتالوگ و …، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات از طریق هدایای تبلیغات.

استفاده از هر کدام از روش هاش تبلیغاتی فوق شرایط خود را دارند و گاه معایبی نیز دارند بطور مثال : تبلیغات در شبکه های تلویزیونی هزینه های زیادی را برای تبلیغ دهنده به همراه دارد و یا تبلیغات چاپی و مطبوعاتی بصورت مقطعی بود و ماندگاری زیادی ندارند.

ولی طراحی سایت تبلیغاتی که در مجموعه تبلیغات رسانه های دیجیتال قرار می گیرد مزایای و فواید زیادی دارد از جمله: ماندگاری مادام العمر، هزینه بسیار ناچیز، دسترسی عموم مردم به آن، بدون محدودیت زمانی و مکانی و …

طراحی برندسازی، تبلیغات و طراحی سایت آگهی

برند، مجموعه ‌ای از علایق، نگرش‌ها و تجربه‌ها از روند شکل گیری یک محصول یا خدمات است. هر برندی برگرفته از پیشینه ای است و مردم نسبت به آن ذهنیتی داشته و واکنش نشان می‌دهند.

تصویر برند از ترکیب اجزای متفاوت هویت و به کمک گرافیک و تبلیغات ساخته می شود. تبلیغات محور اصلی فرآیند اطلاع رسانی به مصرف کننده درباره فواید اصلی محصول و ایجاد جایگاه برای برند در ذهن وی می باشد. کیفیت محصول اصلی، ارزش های درونی محصول را پرورش می دهد درحالیکه تبلیغات تلاش می کند تا باورهای موجود درباره کیفیت محصول را حتی گاهی با اغراق بیان کند.

همه ابزارها، سبک ها و شیوه های تبلیغاتی در ایجاد و شکل گیری برند موثرند ولی موثرتر از همه آنها، طراحی سایت آگهی و تبلیغاتی می باشد که بعنوان تکتیک عصر ارتباطاتی امروز در پروش باورهای عمومی نسبت به محصول، بیان حقایق و برشمردن و معرفی ویژگی های محصولات تولیدی یک شرکت یا خدمات آنها به جهت عدم محدودیت مکانی و زمانی، داشتن فرصت و فضای زیاد، مخاطب پذیری اقشار مختلف و دلایل بیشمار دیگر نقش راهبردی دارد.

 

سبک های تبلیغات و طراحی سایت تبلیغاتی

صنعت تبلیغات از شیوه ها و سبک های مختلفی جهت پیشبرد اهداف کمک می گیرد از جمله: تبلیغات کلاسیک، تبلیغات چریکی، تبلیغات نامحسوس، تبلیغات ویروسی، تبلیغات شفاهی، تبلیغات اینترنتی و آنلاین که طراحی وب سایت های تبلیغاتی در زُمره تبلیغات آنلاین محسوب می شوند.

مدل ها و شیوه های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نیز بسان دیگر متدهای تبلیغاتی دارای مدل های متفاوت و مختلفی است از جمله :

  • تبلیغات کلیکی

اکثر موتورهای جستجو سرویسی به وب سایت ها جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به نام “تبلیغات کلیکی” ارایه می دهند. تبلیغ کنندگان، تبلیغات مختصر خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص قرار می دهند. هر چند بابت قرار گرفتن این تبلیغات، هزینه ای پرداخت نمی کنید، اما موتورهای جستجو بعنوان هزینه تبلیغات وب سایت در مقابل هر کلیک بر روی تبلیغات شما، مبلغی دریافت می نمایند. از همین رو نام این سرویس “تبلیغات کلیکی” اطلاق می شود.

این روش تبلیغات چگونه عمل می کند؟ وقتی کاربری در موتور جستجو دنبال عبارت یا اصطلاح یا سوالی می گردد، مانند: “مکمل های بدنسازی چیست؟” اگر کلمه مورد نظر در سوالات مطرح شده، مشابه کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی موجود در وب سایت شما بود، تبلیغات شما ظاهر خواهد شد. درخواست تبلیغات خود را برای رسیدگی باید عنوان نموده تا اعمال شود و پس از آن تعرفه تبلیغات به ازای هر کلیک توسط موتورهای جستجو برای شما ارسال خواهد شد.

اگر تبلیغات وب سایت شما توجه افراد را معطوف نکرد و هیچ کاربری بر روی آن کلیک ننمود، در اینصورت هیچ پولی پرداخت نخواهید کرد. اگر از این روش به درستی استفاده شود نتایج آن برای وب سایت شما می تواند بسیار مفید باشد.

طراحی وب سایت تبلیغاتی

  • تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

از قدیمی ترین سبک های تبلیغات اینترنتی است. شیوه بسیار هدفمندی بوده و درصورتیکه برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آنرا خواهید دید.

  • تبلیغات بنری در وبسایت ها

پُر کاربردترین شکل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شکل از تبلیغات، تحول چشمگیری در این نوع تبلیغ ایجاد کرده است. تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت‌های علائم تجاری و معرفی خدمات و محصولات دارند. تبلیغات بنری سه دسته اند : بنر ثابت، بنر پویا (انیمیشنی)، بنر تعاملی. توصیه بر این است که از بنر فلش استفاده نشود چون ممکن است بعضی از کاربرها نتوانند از این بنرها استفاده نمایند و در عوض از عکس متحرک استفاده شود.

  • تبلیغات متنی

تبلیغات متنی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. هزینه پایین و افزایش یافتن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به لحاظ غنای محتوایی و استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغات از مهمترین مزایای این روش است.

  • تبلیغات کاتالوگ دیجیتال

به نوعی ترکیبی از تبلیغات متنی و بنری محسوب می گردد. یک عکس مربوط به شرکت و یک خط توضیح درباره آگهی نمایش داده می شود که البته در ایران رایج نیست ولی یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است.

  • تبلیغات از طریق سئو

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سادگی میسر نیست. در صورتیکه طراحی سایت بر اساس اصول و تکنیک های سئو اجرا و برنامه نویسی شود، شانس زیادی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد. سئو و  بهینه سازی سایتدر شرکت پیام آوا به دنبال پروسه سایت به شما عرضه می شود.

  • سیستم تبلیغات ” پاپ آپ “

پاپ آپ (بالاپر) تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر صورت می گیرد و کاربر با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت، پنجره ها یا صفحات آگهی بطور ناگهانی باز می شوند. اندازه استانداردی برای آگهی های پاپ آپ ها وجود ندارد. شاید بارها روی یک وبسایت کلیک کرده باشید و هزار تا پنجره تبلیغاتی فروش محصول به نمایش در آمده باشد که باز شدن این پنجره ها از سیستم “بالاپر” تبعیت می کنند که معمولا کاربرها نخوانده، این صفحات را می بندند.

  • ویدئو آنلاین

کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه با قرار گیری و نمایش در وب سایت های ویدئو آنلاین مثل آپارات  یکی از جدیدترین و جذاب ترین شیوه های تبلیغ اینترنتی می باشد که می تواند تاثیرگذاری چشمگیری داشته باشد.

  • همکاری در فروش

این سیستم توسط فروشگاه های اینترنتی بویژه فروشگاه هایی که محصولات دانلودی مانند نرم افزار، فروش فایل و غیره می فروشند استفاده می گردد.

 

تحلیل ترافیک سایت و ساخت سایت تبلیغات

آمار و تعداد بینندگان در طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی حرف اول را می زند چرا که بدون وجود تعداد زیاد بازدیدکنندگان سایت تبلیغاتی هیچ کارآیی نخواهد داشت. وب سایت های تبلیغاتی که دارای حجم بالایی از آگهی می باشند نشانگر آنست که دارای ببینده بیشتری بوده و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. از اینرو تحلیل میزان بازدیدکنندگان و ترافیک سایت و تحلیل میزان برقراری ارتباط کاربران به وب سایت آگهی در طراحی وب سایت تبلیغاتی بسیار مهم است.

ads websiteدر صوذت تحلیل درست از ترافیک صفحات وب سایت خود بطور یقین متوجه نیازها و خواسته های مخاطبان خواهید شد و در نتیجه رویکرد مدیریتی مناسبی اتخاذ خواهید نمود. در تحلیل آماری وب سایت تبلیغاتی موارد زیر بررسی می گردد:

1-  شناسایی علاقمندی های کاربران در سایت.

2- شناسایی شیوه ها و محتواهایی که بهتر جواب داده اند.

4- شناسایی محبوب ترین و پُر بازدیدترین  بخش های وب سایت.

5- آگاهی از روش های اتصال به سایت و نرم افزارهای استفاده شده کاربران برای ورود و مشاهده سایت.

6- وب سایت از چه کشورهایی بازدید داشته است؟

7- کدام صفحات سایت بیشتر مورد بازدید قرار گرفته است؟

8- چه ساعاتی در طی شبانه روز بیشترین مراجعه به سایت وجود داشته است؟

9- بطور روزانه، ماهانه و سالانه چند دفعه سایت مورد بازدید قرار گرفته است؟

 

ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت تبلیغاتی

 

طراحی گرافیکی حرفه ای و اختصاصی، پنل مدیریتی فارسی و بسیار ساده و روان،  سرعت لود سریع صفحات،  برخورداری از امنیت بالا، سئو سایت بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در نتایج بالای موتورهای جستجو همچون گوگل در نتیجه افزایش بازدیدکنندگان، پشتیبانی و آموزش پنل مدیریت، ساخت و  طراحی اپلیکیشن موبایل از ویژگی های بارز پیام آوا در طراحی وب سایت تبلیغاتی است.پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل  برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد

 
 

5 راه انتخاب کلمات کلیدی در ایده کسب و کار

امروزه انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با محتوای سایت به یک رقابت بین شرکت ها و تجارت ها تبدیل شده است .کلمات کلیدی یکی از مهمترین مباحث در زمینه بازاریابی آنلاین می باشند.

اما باید در انتخاب کلمات کلیدی کمی وقت گذاشت و کمی هوشمندانه رفتار کرد ، در این مقاله شما را با انتخاب کلمات کلیدی آشنا خواهیم ساخت.راه های بسیار زیادی برای درج کلمات کلیدی متنوع است ، فرض کنید شما یک سایت مربوط به گربه را دارید ، با توجه به محتوای سایت می توانید این کلمات کلیدی را داشته باشید :

  • غذای گربه
  • رفتار گربه
  • غذا برای بچه گربه
  • مواد غذایی گربه
article_image_one_194.jpg

شخصی که دنبال غذای گربه باشد حتما یکی از موارد بالا را در موتور جستجو وارد خواهد کرد. انتخاب کلمات کلیدی مناسب باید به گونه ای باشد که شما خود را جای مخاطبان قرار دهید و ببنید که اگر شما دنبال غذای گربه بودید ؟ چه کلمه ای را جستجو می کردید. به همین دلیل ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب در گام اول برای شروع یک کسب و کار آنلاینی بسیار موثر است.

راه های انتخاب کلمات کلیدی مناسب

  • استفاده از کلمات کوتاه ولی مفید و جذاب ، مثل سگ
  • ترکیب کلید واژه با پرسش هایی مثل چگونه ؟؟؟ مثلا چگونه سگ… بهترین راه برای تجزیه و تحلیل این کار ابزار AdWords Keyword Tool گوگل می باشد
  • کلمات کلیدی را جابه جا کنید مثل چگونه شستن سگ ، طریقه شستن سگ و دیگر مواردی که ممکن است مخاطبین جستجو کنند.
  • سعی کنید در کلمات کلیدی اجزا را هم بیان کنید همانند دم سگ
  • کلمات کلیدی را با توجه به محتوای خود سازماندهی کنید مثلا اینگونه نباشد : آموزش پرورش سگ ، کلاه برداری ، توله سگ اخبار و یا هر چیز دیگری…

زمانی که شما در انتخاب کلمات کلیدی سایت خود دقت لازم را داشته باشید و در انتخاب آن تحقیق کرده باشید ، شما قفل درب موفقیت آنلاین خود را باز کرده اید.
چند سال پیش از این که گوگل هوش امروز خود را نداشت هر کلمه ای که در بین کلمات کلیدی نوشته می شد احتمال رشد وب سایت در آن کلمه وجود داشت ولی امروز دیگر چیزی به این نام وجود ندارد. این نوع انتخاب ها تاثیر بسیار منفی ای در کار شما خواهد داشت. در انتخاب این متا تگ ها دقت کنید.
ترتیب ایشان نیز در حال حاضر برای موتور جستجو مهم است و مهمترین آنها را زودتر بنویسید. هیچگاه از کلمات کلیدی در صفحه بیش از حد استفاده نکنید . من خودم هنوز به تعریف دقیقی از چگالی کلمه در متون نرسیدم ولی هیچ وقت بیشتر از ۵ درصد استفاده از این کلمات را در صفحه توصیه نمی کنم.


بیشتر بخوانیدطراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

6 نکته مهم درباره‌ی فضای مناسب وبسایت

 بعضی محیط های طراحی سایت ما را عصبی می کنند. دلیل این موضوع می تواند متفاوت باشد: از سازمان نیافتگی گرفته تا نور پردازی ضعیف یا رنگهای متضاد. ولی مشکل اصلی من معمولا با شلوغی است. شلوغی، آن چیزی می باشد که مکانی ندارد و متعلق به آن جایی که قرار دارد نمی باشد و هدفی را دنبال نمی کند.

این به خاطر این نیست که من آدم رکی هستم، بلکه به خاطر آن است که من طراح هستم و وسواس زیادی روی چیزهایی دارم که خارج از جایشان هستند و یا نامربوط می باشند.وقتی بی منظمی شیوع پیدا می کند، این موضوع مرا ناراحت و عصبی می کند و حتی باعث گیج شدن می شود. بعضی اوقات، حس بدی به من دست می دهد که باید هرچه سریعتر آنجا را ترک کنم. گهگاه، همین حس، در گشت گذار در اینترنت و مشاهده وب سایت ها به من دست می دهد. به هر کسی همین حس تا حدودی دست می دهد و تا جایی ادامه پیدا می کند که شبکه های عصبی مغزش باید پاسخی به ماندن یا فرار کردن صادر کند (اینجا بمان و با شلوغی مبارزه کن، یا هرچه سریعتر فرار کن). هیچ جای تعجبی نیست که بسیاری از صفحات وب سایت ها در همان ثانیه های اول بازدید، ترک خواهند شد. فرقی نمی کند که این موضوع عمدی است یا نه. منزل آدمها و چیدمان اشیاء، نمودی فیزیکی از شخصیت آنها می باشد، درست همانند طراحی وب سایت و مطالب روی آن، که نمودی مجازی از یک شرکت یا فرد می باشد.

شلوغی اکثرا از چندین منبع ناشی می شود. با گذشت تدریجی زمان، یک خانه و یک وب سایت، شروع به جمع آوری اشیاء می کنند. در همان زمان، آنها بندرت چیزی را که ضروری نیست، دور می ریزند. همچنین اثر "طراحی برای همه" وجود دارد. جاییکه هر سازمان یا بخشی، می خواهد اطلاعات مورد نیاز خود را در وسط صفحه ببیند. بهتر آن است که تصمیم گرفته شود چه چیزی بیشترین اهمییت را دارد و دسترس آسانی را به مابقی آنها فراهم آورید. در اتاق نشیمن، اسباب بازی کودکان باید در سبدی قرار داشته باشد که برای این کار طراحی شده است. در یک وب سایت نیز اوضاع به همین صورت است. اطلاعات باید در جای خود و مرتب قرار داشته باشند. بعنوان مثال، مردم به صفحه اول یک وب سایت نمی آیند تا به دنبال کار بگردند.

article_image_one_485.jpg

در خانه افراد، راه فرار همواره دم دست نمی باشد، ولی در یک صفحه وب سایت، دگمه بازگشت، تنها فشار یک کلیک می باشد. اگر یک وب سایت را شبیه یک خانه در نظر بگیریم، و صفحات آن را اتاقهای آن، و مردم بازدید کنندگانی برای خانه خود بخواهند، چگونه می توان کاری کرد که بازدید کنندگان احساس راحتی کنند و آنجا بمانند و دوباره باز گردند؟ ما بعنوان طراح سایت، چگونه محیطی را می بایست طراحی کنیم تا بازدید کنندگان را جذب کند، به آنها حس راحتی دهد و آنها را حفظ کند؟ اینها چیزهایی هستند که طراحان وب سایت و طراحان منازل، همه روزه با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

المانهای بصری

در طراحی وب سایت، رنگها، نوع فونتها، آیکون ها و تمام تصاویر دیگر باید همانطور که یک طراح منزل به سطوح، اسباب اثاثیه ها و قاب عکسها اهمییت می دهد، مورد توجه قرار گیرند. آیا این طرحها، مناسب بازدید کننده می باشد؟ سایتی که آهن می فروشد با سایتی که مداد رنگی می فروشد از نظر فونت و رنگهای به کار رفته متفاوت می باشند.

1- رنگ

هر پیامی، رنگ خاص خودش را دارد که مناسب با کاربران همان پیام می باشد. به محض آنکه پالت رنگ مناسب انتخاب گردید، طراح وب سایت می تواند از رنگها برای هدایت بیشتر کاربران به بخشهای مربوطه استفاده کنند. با اینکار متون سایت شما نیز طبقه بندی خواهند شد و محیطی مناسب را برای وب سایت تان خواهید ساخت. رنگهای گوناگون، رنگهایی که ضد هم هستند، و یا استفاده از بیش از حد از رنگهای قوی، می تواند منجر به ایجاد حس شلوغی و بی نظمی در کاربران شود.

2- فونت

فونت های زیاد در یک مکان، درست مشابه شلوغ کردن خانه با اسباب اثاثیه ها در نقاط مختلف خانه می باشد. به یک طرح وفادار باشید. در اینصورت کاربران راحتتر خواهند بود و بهتر می توانند پیامی را که شما در فونت خود قرار داده اید را درک کنند.

3- عکس

همه ما صفحاتی از سایت ها را دیده ایم از خانم های خندانی که مسئول فروش هستند و یا تصویر نزدیکی از دو دست که در حال فشار دادن هم می باشند – "بستن قرار داد" تشکیل شده است. من به اینها شلوغی می گویم. درست همانند برگه های چاپی روی تابلو اعلانات در دانشگاه که با چسب می چسباندند. تصاویر (عکسها، چهره ها، و آیکون ها) باید مبلغ پیام و حس آن باشد. تصاویر هنگامیکه هدفی را دنبال نمی کنند، و یا از کیفیت پایینی برخوردارند و یا آنکه بسیار ضعیف نمایش داده می شوند، تنها باعث شلوغی خوهند شد.

4- مطالب

اطلاعاتی که بخوبی دسته بندی شده اند و ترتیب منظمی را دنبال می کنند، می توانند در درک بهتر کاربران از اینکه سایت چه چیزی برای ارائه دارد، بسیار موثر باشند. چنانچه المانهای زیادی بر سر بازدید کننده فریاد بکشند (نظیر فلش، فونت های بولد، بزرگ، و رنگهایی که چشم آدم را می زنند)، احتمال آنکه کاربران سایت شما را ترک کنند بالاتر خواهد رفت. سایت هایی که تمرکز واضحی بر محتوای مورد ارائه دارند، و منطقا پیامها و المانهای غیر ضروری کمتری را سازماندهی می کنند، محیط مطلوب تری را ارائه خواهند داد. اطلاعاتی که تنها با یک صدا بیان می شود و تنها تمرکز یک پیام می باشد، بسیار محتمل تر خواهد بود تا کاربران را بسوی خود جذب کند و برای بازدیدهای آتی گرم نگه دارد.

5- نقشه سایت

یک خانه معمولا با قرار گیری اتاقهایش در مکانهای مشخص ساخته و طراحی می شود. درب ورودی خانه، مستقیما به اتاق خواب راه ندارد. همین مطلب نیز در طراحی خوب یک وب سایت در نظر گرفته می شود. چنانچه بازدید کننده ای مجبور به فکر کردن باشد تا اطلاعات مورد نیاز خود را چگونه پیدا کند، احتمال آنکه در سایت شما بماند کمتر خواهد شد. بهترین وب سایت ها آشکارا، در نقشه سایت خود صفحات را طبقه بندی کرده اند و کاربران را به مطالبی هدایت می کنند که دگمه های بازخوردی نظیر لایک در آنها وجود دارند و یا متونی که وقتی موس را روی آن می برید، پر رنگ تر می شود.

6- شلوغی وب سایت

جمله آخر اینکه شلوغی وب سایت بر حرفه شما تاثیر خواهد داشت. بسیاری از خبرگان این فن، روی این موضوع تحقیق کرده اند که چطور شلوغی در طراحی وب سایت، می تواند منجر به هدر رفتن زمان و انرژی شود و در نهایت منجر به افزایش پریشانی کاربران شود. در اینترنت، شلوغی صفحات و سایت ها می تواند بسادگی منجر به سخت تر شدن یافتن اطلاعات مورد نیاز شود و در نهایت بازدید کننده سایت شما را ترک خواهد کرد. سایت هایی که به قوانین ارائه مطالب و پیامها به کاربران، وفادار هستند، محیط منطقی و راحتی را برای سازماندهی مطالب فراهم می کنند که منجر به درک بهتر بازدید کننده از اهداف و ساختار سایت خواهد شد. هدف، ساختن خانه ای سازمان یافته و مرتبی می باشد که تنها اشیاء ضروری دم دست می باشند که به کاربران اجازه خواهد داد تا آنچه را که دنبال آن هستند بیایند.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

پا نوشت:

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت کرج، طراحی سایت رشت