صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

4 قدم برای ایجاد فرمانروایی در کسب و کار

سازندگان امپراتوری های کسب وکار دارای ویژگی های مشترکی هستند که آنها را تبدیل به افراد موفقی کرده است. استیو جابز، ریچارد برانسون و مایکل دِل نام های مشهوری برای بیشتر کارآفرینان و مصرف کننده ها هستند، و همه ی آنها مثل شما، روزی از یک جایی شروع به کار کردند. آنها می دانستند چگونه محصولی تولید کنند که در بازار منحصر به فرد باشد، محصول شان بر اساس اعتقاد و باورشان تولید شود، و محصولی تهیه کنند که مورد علاقه ی مشتریان باشد.

و این ها پایه و اساس تشکیل چنین میراث گران بهایی هستند.شما نیز اگر می خواهید صاحب یک صنعت نوپا باشید، باید این گام را در مسیر تشکیل میراث تان بردارید.

1- تعریف کاملی از محصول تان داشته باشید

منطقی به نظر می رسد، این طور نیست؟ بازارتان چیست و چه چیزی را می توانید برای آن فراهم کنید؟ آیا بهترین محصول را در بازار دارید؟ رقیبان تان چه کسانی هستند؟ و چگونه می توانید محصولی بهتر و متفاوت تر از آن چه اکنون در بازار وجود دارد، ارائه کنید؟ اگر منحصر به فرد باشید، تقاضا برای تان زیاد می شود. مثلا در صنعت غذایی، آیا تصمیم دارید یک نستله ی دیگر باشید یا می خواهید محصولی برای مصرف کنندگانِ ویژه، به صورت دست ساز، صنعت گرانه و با توجه به جزییات تولید کنید؟ خیلی خوب است اگر بتوانیم در صنعت، نامی برای خودمان دست و پا کنیم؛ ولی انگیزه مان همیشه این بوده است که پرچم شرکت مان را به عنوان تولیدکننده ی محصول باکیفیت برافراشته نگه داریم، و پس از آن بر اساسِ کیفیتِ برندمان، به کسب شهرت بپردازیم.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

article_image_one_602.jpg

2- فرهنگ سازمانی (دی ان ای شرکت) خودتان را ایجاد کنید

آیا می توانید یک نشان تجاری را که به شکل حرفه ای طراحی شده باشد، تشخیص دهید؟ در این صورت، در این بازی شما یک گام از دیگران جلوتر هستید. اگر نتوانید خودتان و شرکت تان را به جهان معرفی کنید، دیگر کیفیت محصول یا خدمات تان اهمیت خاصی پیدا نمی کند. شاید بتوانید ابزار نوآورانه و باکیفیتی تولید کنید، ولی اگر نتوانید آن را با یک طراحی حرفه ای به دیگران نمایش دهید، در معرض ریسکی قرار می گیرید که در آن مخاطبین شما را نمی بینند – یا بدتر از آن – برای همیشه فراموش می شوید. اگر کسی در مورد محصول یا خدمات تان از شما سوالی بپرسد، همیشه باید پاسخ مناسبی برای شان داشته باشید. چند جمله ی کوتاه یا یک مطلب ۱۴۰کلمه ای در فیس بوک در تعریف محصول تان، کاری که انجام می دهد و نحوه ی استفاده از آن توسط مشتری تهیه کنید. و برای آن که معرفی تان از محصول برای مخاطبین خاطره انگیز باشد، هر مقدار زمان که لازم است صرف کنید.

3- همیشه کیفیت خوب تان را حفظ کنید

در هر صنعتی، همیشه باید اصول بالای اخلاقی را در دستور کارتان داشته باشید. بقای طولانی مدت در صنعت، درحال حاضر، در گروی رعایت اصول بالای اخلاقی است. هرگز برای صرفه جویی در زمان یا هزینه از کارتان نزنید.همیشه بر اساس اصول اخلاقی و وجدان کاری عمل کنید. از زمانی که کار تولید آغاز می شود تا لحظه ای که محصول نهایی به فروش می رسد، فعالیت های تان زیر ذره بین قرار می گیرند، و باید مطمئن باشیم که این کارها به دست آدم های متخصص انجام می پذیرد. انطباق با اصول اخلاقی باعث ایجاد کنترل و توازن می شود، و از طریق آن به شما امکان می دهد همواره بر اساس قوانین و اصول پذیرفته شده، قدم بردارید.

4- هم در صنعت و هم برای کارمندان تان یک پیشرو باشید

ایجاد روابط راهبردی کلید اصلیِ توسعه ی امپراتوری تان است. نوع روابط از جانب کسانی که با آنها در رابطه هستید تعریف می شود؛ کسانی از قبیل فروشندگان، تولیدکنندگان، سازمان ها و گروه های محلی. باید با خبرگان هر صنعت، سهام دارانِ هم فکر، دولت و کارمندان اجرایی روابط قوی برقرار کنید. این اتفاق یک شبه صورت نمی پذیرد و برای بهره برداری از آن باید سال ها وقت بگذارید، ولی یافتن آدم هایی که بتوانند در ایجاد کسب وکار کمک تان کنند، بسیار برای تان مفید خواهد بود. و البته از رقیبان تان نیز غافل نشوید. ما رقیبان مان را می شناسیم – همیشه با آنها ملاقات می کنیم، حتی با آنها نوشیدنی می خوریم، آنها را از جلوی راه مان برمی داریم یا آنها ما را از جلوی راه شان برمی دارند. با این کار می توانید محصول بهتری تولید کنید و مطمئن باشید از همه جلو خواهید زد.

با فرهنگ سازمانی تان بهترین کارمندان را جذب کنید. به عنوان نمونه، شرکت کافی شاپ های زنجیره ای استارباکس به کارمندان اش مزایای فوق العاده ای ارائه می دهد و با این کار باعث می شود آنها در هر روز بهترین عمل کردشان را نشان دهند. هدف ما نیز همین است. کارمندان مان را تحسین کنیم، و آن هایی را استخدام کنیم که بتوانیم به کارشان افتخار کنیم. تشکیل یک امپراتوری به صرف زمانِ زیاد، گذشتن از مراحل مختلف، ایجاد روابط جدید و یافتن افراد مناسب برای همکاری نیاز دارد.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

جایگاه وب فارسی در آینده

مهمترین ویژگی وب فارسی، کاربران آن است. کاربران جوانی که وب را وسیله ارتباطی خوبی یافته اند و با آن ابراز وجود می کنند، خود را معرفی می کنند، دوست می گیرند، در فعالیتهای دسته جمعی شرکت می کنند، کار می کنند. این موضوع وب فارسی شبیه کل وب است البته با شدتی بیشتر.وب فارسی را نمی توان تافته ای جدا بافته از کل وب دانست و طبیعتاً بسیاری از رویدادهای کلی وب در وب فارسی نیز اتفاق می افتد. اما با این حال وب فارسی تجربه های متفاوتی دارد و رویدادهای آن بعضا با کل وب همخوانی ندارد.

ویژگی دیگر وب فارسی آنست که در دست برنامه نویسان تجربه گر است و نه برنامه ریزان و صاحبان سرمایه و کسب و کار. بسیاری از سایتهای فارسی توسط همین برنامه نویسان راه اندازی شده اند در حالیکه از ابتدا هیچ طرح و برنامه خاصی برای آن نداشته اند.
مهمترین مشخصه این سایتها علاقه شدید مدیر آن به کسب موفقیت در برنامه نویسی مناسب بوده است. البته برنامه نویسان حرفه ای تر با وسواس بیشتری دست به راه اندازی سایتها می زدند و حداقل چارچوب کار را از لحاظ بیزینسی بررسی می کردند.
چون نیاز بازار، صاحبان سرمایه و برنامه ریزان همراه این علاقه مندی ها نبوده است، در دوره های مختلف حیات وب فارسی، مفاهیم مختلف مورد رقابت برنامه نویسان قرار می گرفت و بعد از مدتی نیز رها می شد. در این بین برخی مفاهیم کل وب نیز در وب فارسی هرگز مورد توجه جدی قرار نگرفت.

article_image_one_336.jpg

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

فروم ها

زمانی رقابت شدیدی در راه اندازی فروم ها شروع شد. اکنون اکثر آنها غیرفعال شده اند. برخی از فرومهای فعال آن دوره که هنوز هم فعال هستند عبارتند از: پرشین تولز، پرشین تاک و مجید آنلاین.

تفریح و سرگرمی
اگر کمی به حافظه تان فشار بیاورید حتما چنین صحنه ای را به خاطر می آورید: جمعی از همکلاسی های شما در دانشگاه پشت یک کامپیوتر نشسته اند و با دقت سایت بدهی دات کام را می خوانند و هر از چند گاهی با صدای بلند می خندند. سایت بدهی در حقیقت در دوره کوتاهی پرطرفدارترین سایت در این حوزه بود. این سایت ها را امروزه با نام سایت زرد می شناسیم. برخی از سایتهای موجود از این دسته عبارتند از: نیک صالحی، تکتاز.

چت روم
این مورد نیز گروهی زیادی را به خود جذب کرد. در حال حاضر تقریبا اغلب آنها غیرفعال شده اند و یا تغییر فعالیت داده اند.

فروشگاه
رقابت در راه اندازی فروشگاه اینترنتی هم زمانی غوغا می کرد. آنقدر فروشگاه راه اندازی شد و آنقدر بد سرویس دادند که ایده فروشگاه، لوث شد. نبود امکان تبادل مالی آنلاین نیز به این روند شدت بخشید. خوشبختانه فروشگاههای کنونی، با برنامه تر هستند و حداقل می توان از چند گزینه نام برد: ایران بین، آی آی کتاب ،بانی اسپرت و ... مواردی از فروشگاههای موجود هستند.

فهرست
رقابت برای راه اندازی دایرکتوری نیز در برهه هایی بسیار مورد توجه قرار گرفت. دایرکتوری مفهومی است که در ایران هیچگاه به طور کامل تجربه نشده است و حتی می توان گفت ایده آن عقیم مانده است. عموم سایتهای مدعی دایرکتوری بودن در حد همان لینکدونی یا لینکستان باقی مانده اند. بسیاری نیز فعالیت خود را تغییر دادند و گاهی حتی دیگر به فعالیت ادامه ندادند.
دایرکتوری در کل وب نیز دیگر ایده جدیدی نیست و کم طرفدار شده است اما حداقل وب نمونه هایی مانند یاهو و DMOZ دارد. متاسفانه وب فارسی دایرکتوری معتبری ندارد.

وبلاگ
راه اندازی سرویس وبلاگ هم مورد توجه قرار گرفت. اما در این مورد گزینه های زیادی مطرح نشد. زیرا پهنای باند و سرور هزینه می خواست و تنها وقت و انرژی یک یا چند برنامه نویس کافی نبود. سرویسهای وبلاگ سرویسها اکنون جزو پرمخاطب ترین سایتهای فارسی اند. از پرشین بلاگ، بلاگفا و میهن بلاگ در این مورد می توان نام برد.

تبلیغات پیکسلی
این یکی خیلی قدیمی نیست اما سایتهای بسیاری برای فروش پیکسل راه اندازی شدند و تقریبا هیچکدام آنها موفق با فروش تعداد زیادی پیکسل نشدند. اوج فعالیت این گونه سایتها حمایت صدا و سیما از سایت sahneh۲۴ بود. این موج در حال فروکش است.

پورتال
این مفهوم اخیرا مورد توجه قرار گرفته است اما بهترین نمونه آن ایرانهو بود، که مرد. ایرانهو خیلی خوب آغاز کرد اما از ضعف مشاوران خود ضربه خورد و کار آن حتی به یکسال هم نرسید. پورتال فارسی موردی است که وب فارسی از نداشتن آن رنج می برد. در صورت وجود چنین سایتی مطمئنا بسیاری از ایرانیان که انگلیسی نمی دانند، با ترس کمتری شروع به تجربه وب می کنند.
کاربران فارسی نیز در دوره هایی به برخی رویدادها واکنش بیشتری نشان دادند.

اورکات
بسیاری از افراد قبل از فیلتر شدن اورکات، فقط دو کار برای انجام دادن در وب داشتدچک کردن ایمیل خود در یاهو و سر زدن به اورکات. در این دوره کاربران وب فارسی نیز بیشتر شد. با فیلتر شدن اورکات، مراجعه به سایتهای دیگر مطرح شد و در نهایت نمونه فارسی آن کلوب مورد توجه قرار گرفت. این تب هنوز وجود دارد و اخیرا &#۰۳۹;مای پردیس &#۰۳۹; فعالیت جدی خود را آغاز کرده است.

وبلاگ نویسی
تب وبلاگ نویسی اکنون فروکش کرده است اما نباید فراموش کنیم که در سه سال گذشته وبلاگ نویسی با اقبال بسیار همراه بوده است تا آنجا که شهری مثل تهران اکنون باشگاه وبلاگنویسان دارد.

یاهو مسنجر
یاهو مسنجر هنوز هم پرکاربرد است و تبادل آفلاین لینکها جزو فعالیتهای عادی کاربران ایرانی است.
رویدادهایی که وب فارسی تجربه نکرد:
شاید در این مورد بهترین مورد نام بردن از وب رینگ است. هیچ سایتی برای دادن سرویس وب رینگ فارسی راه اندازی نشد. جالب است بدانید که وب رینگ در وب نیز اکنون مورد توجه نیست. برای آشنایی با وب رینگ، به سایت وب رینگ دات کام سر بزنید.

آینده وب فارسی
با رشد سایتها خبری و وبلاگهای پرمحتوا و تاثیرگذاری آنها کاربران ایرانی آگاهی مناسبی از کسب و کارهای آنلاین یافته اند. اکنون نگاه کسب و کارها و صاحبان سرمایه به وب دیگر لوکس و تجملی نیست و سایتهایی که با برنامه ریزی توسعه داده می شوند، در حال تولد و رشد هستند.
با فعال شدن شبکه شتاب بازار تجربه آنلاین رونق گرفته است. بررسی رویدادهای حال حاضر کشور و فعل و انفعالاتی که در بدنه دولت در حال وقوع است ما را امیدوار می کند که انتظار داشته باشیم که تا دو سال آینده، کسب و کارهای آنلاین قدرت و جایگاه مناسبی یابند.

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

10 راه کار ساده در طراحی سایت

خیلی از افراد خواهان این هستند که در یک بازه ی زمانی مشخص مثلا یک ماه یا کم تر، موقعیت سایتشان در بین 10 سایت اول گوگل باشد. نکته ی مهم در بهینه سازی سایت صبر و حوصله است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های آشنا سازیم که باعث می شوند ، دارای رتبه خوب و آمار بازدید بالا شوید. این مقاله دارای 10 نکته مهم در ایجاد سایت جدید است.

در دنیای مجازی، آنچه که برای یک سایت مهم است؛داشتن محتوایی با پیوندهای داخلی و خارجی است. برای دست یابی به این هدف باید از روش هایی استفاده کرد تا وبسایت شما دارای لینک داخلی و خارجی زیاد و کارآمد شود. یکی از اهداف مدیران سایت داشتن رتبه خوب در بین سایر سایت ها است. برای دستیابی به این روش می بایست از روش های موثر استفاده کرد. سئو یا بهینه سازی یکی از همان روش ها یا بهتر است بگوییم ابزارهاست.

1- توجه به لینک های ورودی
در نکته اول از شما خواهش می کنیم تا به لینک هایی که با شما پیوند برقرار می کنند دقت کنید. توجه شما باید به این باشد که این لینک ها توسط چه سایت هایی ایجاد شده است؟ شاید بپرسید که مگه نوع سایت هم در دادان لینک مهم است؟ باید بگوییم بله. دقت کنید که با سایت هایی که دارای رتبه پایین هستند رابطه کمی داشته باشید. به تعداد لینک هایی که دامنه های متفاوتی همچون: .com-.co.uk و یا هرگونه دامنه دیگری هستند، به دقت توجه نمائید.

2- توجه به لینک های خروجی
علاوه بر دقت به نوع لینک های ورودی باید به لینک های خروجی هم دقت کنید. با نوآوری و توسعه صفحات وب خود و ایجاد مطالب مرتبط، سایت خود را به روز کرده و به لینک های به روز شده اجازه دهید. سعی کنید به منظور توسعه سایت خود با مجموعه ای ازلینک های متعادل، لینک شوید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

article_image_one_333.jpg

3- دوری از لینک های خراب
یکی از مباحث مهم سئو توجه به لین%:77/!های سایت خود است. استفاده از هرگونه لینکی که مدتها مورد استفاده قرار نگرفته، اجتناب نموده و آنرا از صفحه سایت خود حذف نمایید.

4- داشتن ارتباط درست
پیوند با لینک هایی که دقیقاً ارتباط مستقیم و واضحی با مطالب وب سایت شما دارند، بسیار مهم می باشد. موتورهای جستجو نیز مانند کاربران به این موضوع توجه خاصی دارند. در واقع وجود هرگونه پیوند بی ربط و نامرتبط در صفحه شما بسیار زیان آور می باشد.

5- توجه به لینک های داخلی
در سایت خود به لینکهای داخلی و میزان کاربر پسند بودن صفحات وب خود خوب فکر کنید. از لینک هایی استفاده کنید که برای رتبه بندی وب شما مفید باشند.

6- داشتن استراتژی در دسترسی به صفحات
در این بخش باید شما دارای استراتژی باشید.چرا؟ این به نفع شما است. سایت هایی که دارای صفحات زیاد هستند و برای دسترسی کاربران و بازدید کنندگان به آن صفحات هیچ استراتژی ندارند مطمئنا شکست خواهند خورد. در حد امکان استفاده از سایت و حرکت در صفحات آن را آسان نمایید. با این روش کاربران برای استفاده از وب شما تشویق شده و هنگامی که موتورهای جستجو لینک ها را اسکن می کنند، برای وب سایت شما سودمند خواهد بود. نقشه سایت راه درستی برای معرفی لینکهای داخلی و استفاده آسان از وب سایت و ایجاد دید کلی برای حرکت آسانتر در وب سایت می باشد.

7- ایجاد لینک های جدید
برای کاربرد صحیح و مطابق با شرایط، جهت ساخت لینک به دقت فکر کنید. برای ساخت لینک از متنهای Anchor و دقیقاً هماهنگ آن استفاده نمایید. هر چند به یاد داشته باشید، استفاده بیش از حد کلمات کلیدی به همان بدی کمبود آن می باشد. با استفاده از شرایطی که می خواهید در رتبه بندی قرار بگیرید و خلاصه ای از موضوعات مطرح شده و استفاده از آنها در حد تعادل؛ رتبه وب شما توسط موتورهای جستجو تقویت خواهد شد. بنابراین تعادل را رعایت کنید.

8- دوری از مخفی کاری
این خیلی برای رتبه سایت شما مضر است. این که بخواهید موتور جستجوگر را دور بزنید. نه او تشخیص خواهد داد. موتورهای جستجو به طور فزاینده ای متخصص در امر تشخیص" سیاه کاری " و یا تکنیکهای نابجا و بیهوده سئو می باشد. در حالی که این موارد ممکن است باعث جذب بازدید کننده و وسوسه آنها به بازدید از وب سایت شما و محبوبیت صفحات وب شما در شبکه گردد. توجه داشته باشید که استفاده از این تکنیکها و تحقق این امر، می تواند برای شما و وب سایت تان ایجاد مشکل نماید.

9- توجه به قدرت لینک های سایت های رقیبان
این کار کاملاً قانونی بوده و برای شما سودمند خواهد بود و حداقل سطح جایگاه لینک ها و میدان فعالیتهای آنها را خواهید یافت. برای این کار به سایت هایی مراجعه کنید که این خدمات را بصورت رایگان ارائه می کنند. برای مثال سایت www.seochat.com. به خاطر داشته باشید که آگاهی، قدرت می آفریند.

10- داشتن استراتژی
برای خود یک استراتژی قوی برای لینک دهی و پیوند به درون وب سایت خود داشته باشید. قبل از ایجاد پیوند، خوب بررسی کرده و از هر راه کار هوشمندانه ای که در اختیار دارید استفاده نمایید.

بااین 10 روش امیدواریم در جایگاه سایت خود کمی تغییر ایجاد کنید.


پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

9 نکته برای تبلیغ موثر در بازار هدف

ممکن است برای کسب و کارتان سال هاست که زحمت می کشید اما با وجود مشتریان زیاد، یک نام آشنا نشده اید. شاید فکر کنید محصول یا خدمتی که ارائه می دهید شایستگی چنین نامی را ندارد اما اشتباه می کنید. گناه نام آشنا نبودن محصولتان را بر عهده خط تولید یا مجموعه ای که سازمان دهی کرده اید نیندازید؛ مقصر اصلی شمایید که با صدای بلند نام کسب و کار و قدرت خارق العاده اش را به زبان نیاورده اید.

در این مقاله ما به شما پرقدرت ترین بلندگوی جهان را هدیه می دهیم تا تنها با اندکی هزینه بیشتر و کمی فکر و خلاقیت، بتوانید موفقیت کسب و کارتان را به توان ده برسانید.

1- به بازار هدف توجه کنید

در مورد چه موضوعی می خواهید تبلیغ کنید؟ قرار است یک شیشه بچه را معرفی کنید یا می خواهید در مورد یک جعبه بیسکویت حرف بزنید؟ برای اینکه اطلاع رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت کنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف خود را انتخاب کنید. شما باید به خریداران اصلی محصول توجه کنید، مهم نیست چه کسانی مصرف کننده نهایی محصول شما هستند.
مثلا وقتی آگهی یک شیشه بچه را طراحی می کنید، مصرف کننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند که به فکر غذای بچه های شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید که تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می کنند و همین طور سبک اطلاع رسانی تان را طوری انتخاب کنید که بتواند برای یک مادر جالب باشد و توجه آن را به خود جلب کند.

article_image_one_604.jpg

بیشتر بخوانیدطراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت


2- دغدغه های خریدار را نشانه بگیرید

گذشته از انتخاب بهترین محلی که گروه هدف شما در آن حضور دارند، باید حواس تان به شیوه طراحی پیام هم باشد. زمانی که گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام تان را طوری طراحی کنید که به سوالات اصلی و همیشگی آن ها پاسخ داده شود. ذهن زنان آرام و لطیف است و ذهن مردان براساس دو دو تا چهار تا کار می کند، پس اگر می خواهید به یک خانم پیام بدهید، از قدرت عاطفه و نگرانی های احساسی اش کمک بگیرید و اگر می خواهید یک مرد را تحت تاثیر قرار دهید، روی قوه منطق و توانایی محاسباتی او تمرکز کنید.

3- دایره المعارف نباشید

تکلیفتان را با خودتان روشن کنید؛ قرار نیست برای همه کس، همه چیز باشید; برای چه کسی حرف می زنید و قرار است چه مشکلی را حل کنید. اجازه دهید که موسسه های دیگر، باقی مشکلات را حل کنند و شما تنها تمرکزتان را روی یک موضوع بگذارید و برای جا انداختنش با کمک تبلیغات تلاش کنید.

4- با مخاطب همزبان شوید

با مخاطب به زبان خودش حرف بزنید و به او فخر نفروشید و نخواهید فهم و سوادتان را به رخش بکشید. اگر مخاطب شما یک خانم خانه دار است، سادگی او را درنظر بگیرید و اگر مدرس دانشگاه است، سال ها تلاش او را در محیط های علمی نادیده نگیرید. اجازه دهید که او خودش را جزئی از سازمان شما بداند و از این همزبانی لذت ببرد.

5- با یک نگاه شکارش کنید

سعی کنید خیلی وارد حاشیه ها و جزئیات نشوید و یک تصویر یا جمله ساده را انتخاب کنید که با یک بار دیده شدن، فهمیده می شود و در ذهن می ماند. به طور کلی پیام تبلیغاتی موفق، پیامی است که می تواند در نخستین نگاه مخاطب را به خود جذب کند . حالا وقت آن است که یک نقطه طلایی در تبلیغ تان وارد کنید؛ از قدرت احساسات و هم ذات پنداری مخاطب برای در یاد ماندن تبلیغتان استفاده کنید و او را درگیر آگهی ای کنید که مقابلش قرار دارد.

طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت

6- برای مخاطب دانه بپاشید

استفاده از الفاظ را کنار بگذارید و گمان نکنید اگر نکته ای که در کسب و کارتان هست، در تبلیغتان نیاید، دیگران شما را ضعیف فرض می کنند. سعی کنید در تبلیغ تان نقاط طلایی کسب و کار و تفاوت هایش با هم صنف هایتان را مختصر و مفید روشن کرده و کاری کنید که مخاطب برای کسب اطلاعات تکمیلی خودش پیگیر شما باشد. فکر نکنید اگر وارد جزئیات شوید و خیلی حاشیه پردازی کنید، تبلیغتان موفق می شود، بلکه برعکس. کوتاه حرف بزنید و تنها از شعارهای تکان دهنده و به یاد ماندنی کمک بگیرید.

7- تبلیغ تان را محک بزنید

ممکن است تبلیغ شما نتواند از پس مخاطبان سخت گیر بر بیاید، تصور نکنید پیام یا تصویری که طراحی کرده اید، همیشه موفقیت آمیز پیش می رود. اول ببینید آگهی هایتان در دوره های قبل چقدر باز خورد به همراه داشته و بعد برای تکرار شان اقدام کنید. شاید مجبور باشید شیوه تبلیغ تان را اصلاح کنید و شاید هم نیاز داشته باشید رسانه تبلیغاتی تان را تغییر دهید؛ پس فکر نکنید شکست یک تبلیغ به معنای شکست تمامی تبلیغات است.

8- به جای نوشتن نقاشی کنید

تحقیقات ثابت کرده تعداد طرفداران تبلیغات تصویری دو برابر طرفداران تبلیغات نوشتاری است. در واقع محققان این حوزه می گویند مردم چندان حوصله خواندن متن را ندارند و ترجیح می دهند با درک یک تصویر تاثیرگذار به سمت یک محصول یا خدمت بروند پس همانطور که گفتیم زیاد پرحرفی نکنید و سال ها تجربه تان را در یک متن به مخاطب ارائه کنید.

9- با 7 قلاب به ذهن مخاطب چنگ بزنید

  1. دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه ای برسید؟ اصلی ترین هدف کسب و کار شما چیست؟ این موضوع به شما کمک می کند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی کنید.
  2. بگذارید هر چند وقت یک بار با یک حرف تازه و یک شعار تازه به مخاطب تان نزدیک شوید، همه حرف های تان را در یک پیام نزنید.
  3. حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی که ارائه می دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف کننده تان توجه زیادی نکنید بلکه ببینید چه کسی مشتری اصلی محصول تان است و همان را مخاطب قرار دهید.
  4. پرحرفی نکنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی ترین حرف را به مختصرترین شکل بیان کنید.
  5. این شمایید که باید سمت او بروید، انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ تان قدمی بردارد. پس هر جا که فکر می کنید جمع زیادی از گروه هدفتان آنجاست، تبلیغات تان را هم به آنجا ببرید.
  6. محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد کند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر کدام از حواس او که مد نظرتان است را نشانه بگیرید و تا می توانید آن را قلقلک دهید.
  7. شعار تبلیغاتی تان را با تصویر آن هماهنگ کنید. سعی کنید پیام های تان با هم هماهنگ باشند و پیام های متفاوت را برای فرصت های متفاوت بگذارید.

 

طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

طراحی سایت آرایشی

طراحی سایت آرایشی یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی از این نگاه که حرفه های مربوط به سالن های زیبایی، آرایشگاه ها، عرضه کنندگان لوازم بهداشتی و آرایشی از گذشته تاکنون وجود داشته اند و در آینده نیز وجود خواهند داشت قابل تامل است.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

اهمیت مقوله زیبایی و طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

توجه و گرایش به زیبایی در فطرت انسان وجود دارد. چرا که آفریننده آدمی خود زیباست و از اینرو در نهاد مخلوقش این گرایش به زیبایی را به ودیعه گذاشته است.از دیرباز تاکنون در جوامع و ملل مختلف، روش های گوناگون و لوازم آرایشی به شکل های متنوع ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. انسان ها همیشه دوست دارند که در نگاه دیگران و خود زیبا و دلنشین جلوه نمایند. هر چند که تعریف زیبایی در اعصار مختلف دگرگون شده است؛ ولی اصل زیبایی شناختی در بشر همیشه پا برجاست.

در دنیای کنونی با توجه به ازدیاد محصولات بهداشتی و آرایشی و تنوع در این عرصه و همچنین وجود برندهای مختلف که روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود، موجب شده است که تولید کنندگان و فروشندگان لوازم آرایشی – بهداشتی با شیوه های نوینی نسبت به بازاریابی و معرفی محصولات خود اقدام نمایند که یکی از مهمترین و بهترین این روش ها طراحی سایت آرایشی است. تا از این طریق اطلاع رسانی و نیز معرفی محصولات بصورت جامع به مصرف کنندگان صورت گیرد.

طراحی سایت سالن زیبایی و یا طراحی سایت مُد و لباس علاوه بر نمایش و اطلاع رسانی در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی، مدل های مو، مدل های لباس و … می تواند در مورد مسایل مربوط به آرایش و زیبایی آقایان و خانم ها به ارایه مشاوره آنلاین بپردازد.

طراحی سایت آرایشی

جایگاه برند در طراحی سایت آرایشی

مانور و زوم کردن بر روی برندهای محصولات آرایشی در طراحی سایت لوازم آرایشی بسیار مهم است چرا که مردم اغلب به دنبال مارک های معتبر و شناخته شده هستند زیرا لوازم آرایشی مستقیما با سلامتی پوست و مو ارتباط داشته و استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی مصرف کننده وارد می سازند. در این میان محصولات جدید با کیفیت خیلی عالی به بازار عرضه می گردد ولی به دلیل ناشناخته بودن توسط مردم مورد استقبال قرار نمی گیرند، از اینرو طراحی وب سایت آرایشی در اعتلای اینگونه محصولات و به اصطلاح جا انداختن آنها در بین مردم نقشی راهگشا دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

  • طراحی صفحه معرفی ما

در این قسمت اگر شما بعنوان تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید ، سوابق فعالیت و همچنین در مورد اهم محصولات تولیدی و ویژگی های کلی و مزایای تولیدات شما نسبت به رقبا بیان می شود.

  •  طراحی صفحه محصولات

محصولات در این بخش بصورت طبقه بندی شده از جمله : رنگ مو، کرم، لوسیون، رژ، صابون، شامپو، پنکیک و …  قرار می گیرند. که کاربر با انتخاب هرکدام از دسته ها به محصولات متنوع موجود در آن دسته دستیابی پیدا می کند.

در توضیحات محصول نیز بطور مبسوط نام کالا، کد، برند یا سازنده محصول، حجم، تاریخ مصرف، ویژگی ها و مشخصات بارز دیگر ذکر می گردد. همچنین عکس باکیفیت محصول در کنار توضیحات قرار می گیرد.

  • طراحی صفحه راهنما

در این صفحه نحوه صحیح استفاده هر کدام از محصولات و همچنین نکاتی در مورد نگهداری آنها ذکر می گردد.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

این سیستم برای فروش آنلاین محصولات بصورت عمده یا تکی پیاده سازی شده است که مشتری با انتخاب هر کدام از محصولات و افزوده شدن آن به سبد خرید ، با پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت کالای مورد نظر را از طریق پست در آدرس خود دریافت می کند.

  •  طراحی صفحه نمایندگان فروش

در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین طراحی سایت فروشندگان فروشندگان عمده محصولات آرایشی و یا طراحی وب سایت شرکت های پخش، این قسمت تعبیه شده تا آنها بتوانند لیست نمایندگان مجاز فروش خود در نقاط مختلف را به کاربران ارایه دهند. همچنین شرایط و اعطای نمایندگی بصورت آنلاین به متقاضیان در این بخش در نظر گرفته شده است.

  •  گالری تصاویر

نمایش محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی همراه با نمونه های مختلف در گالری ارایه می شود.

  •  طراحی صفحه اخبار و دانستنی ها

بسیاری از افراد علاقمند هستند تا اخبار و مطالب عرصه زیبایی و دنیای مُد را دنبال نمایند، به همین جهت درج خبرهای جدید و مطالب علمی و دانستنی ها در مورد مُد، پوست و مو و سلامتی موجب می گردد تا مخاطبان از سایت شما لذت ببرند.

  • طراحی بخش مشاوره

بخش مشاوره، گفتگوی آنلاین بین کاربران و فروشندگان و یا تولیدکنندگان اقلام آرایشی و بهداشتی را فراهم می سازد تا کاربران بتوانند سوالاتشان را در مورد لوازم آرایشی مصرفی خود مطرح نمایند.

  •  طراحی صفحه نظرسنجی

برای ارزیابی دیدگاه مشتریان در باب محصولات مورد عرضه و همچنین بازتاب انتقادات آنها این صفحه در طراحی سایت لوازم آرایشی جایگزاری می گردد.

پیام آوا ارمغان آور زیبایی در طراحی وب سایت آرایشی

شرکت پیام آوا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی و وب سایت های مدلینگ و طراحی وب سایت سالن زیبایی را با گرافیک حرفه ای و کاربرپسند ساخته و اجرا می نماید و مطالب و عکس های جذاب و مناسب را به نمایش می گذارد تا موجب گیرایی سایت و جذب مخاطبان بیشتر را برای سایت شما به ارمغان بیاورد. شما برای ارتقای کسب و کار خود به شرکای تجاری مشابه و نزدیک به فعالیت خود نیاز دارید برای مثال می توانید با سایت هایی که خدماتی مانند عکاسی ( طراحی سایت عکاسی) ارائه می دهند وارد گفت و گو و شراکت اینترنتی شوید تا بیشتر در این فضا دیده شوید.

پیام آوا با پیاده سازی تمهیدات تکنیکی ، سرعت لود و بالا آمدن صفحات وب سایت شما را سرعت بخشیده تا کاربران زمان زیادی را برای بالا آمدن مطالب آن هدر ندهند. همچنین با در نظر گیری فضای اینترنتی کافی این امکان را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد که بتواند حجم انبوه اطلاعات و تصاویر محصولات خود را در وب سایت بدون هیچ مشکلی در معرض دید عموم قرار دهد.

بهینه سازی سایت  و ایجاد سئوی قوی برای وب سایت شما از دیگر امتیازات پیام آوا می باشد.

 

طراحی سایت لوازم آرایشی مک ، سایت پوست و مو ماهرخ، شرکت بازرگانی داروپخش، سایت درمان کالا و … از جمله نمونه های متعدد طراحی و اجرای وب سایت در زمینه زیبایی، آرایشی و سلامتی توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگلرا برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. فروشنگان و تولیدکنندگان محترم فعال در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد