امروزه کار کردن در زمینه دوربین مدار بسته به دلیل رقابت بالا سخت شده و برای دوام آوردن در این حوزه و افزایش فروش دوریبن مداربسته باید برنامه ریزی دقیقی را در زمینه تبلیغات و بازاریابی داشت. مواردی که در ادامه بیان شده صرفا نظر شخصی بوده و میزان صحت آن به شخص کارفرما، مقیاس شرکت، رقبا و عوامل دیگر بستگی دارد. با کرمان داهوا، مجری پروژه های دوربین مداربسته در کرمان همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
همانطور که میدانیم با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ما و بالا بودن هزینه تبلیغات شرکت های کوچک توان رقابت با شرکت های بزرگ را در زمینه تبلیغات ندارند ما میتوان تبلیغات کم اما موثری را در زمینه فروش دوربین مدار بسته انجام داد. یک روش برای این کار ارائه پیشنهاداتی به نفع مشتریان است که تعداد مشتریان شما را به صورت بالقوه بالا میبرد.
با توجه به اینکه امروزه بازاری رقابتی در رابطه با فروش دوربین های مدار بسته ایجاد شده است باید این نکته راهم در نظر گرفت که شاید بسیاری از مشتریان به دنبال قیمتی ارزان تر از قیمتی که شما ارائه میکنید باشند و همیشه مشتریانی هستند که کیفیت اهمیت کمتری برایشان نسبت به قیمت دارد .پس برای اینکه مشتریان خود را از دست ندهید نسخه ای محدودتر از نسخه اصلی خود با قیمت کمتر ارائه کنید.
همه مشتریان همیشه به دنبال قیمت پایین تر نیستند . بسیاری از آن ها به دنبال کیفیتی بالا هستند و حاضرند به خاطر کیفبت پول بیشتری بپردازند . پس میتوان با ارائه یک نسخه برتر از محصول خود این دسته از مشتریان را راضی نگه دارید . حتی میتوانید با ترکیب یک سری از خدمات خود محصولی با کیفیت تر و بالطبع گران تر ارائه دهید. پس برای افزایش فروش دوربین مداربسته باید برای هر قشر پک های خاصی را آماده کنیم.
اگر میخواهید با افزایش فروش دوربین مدار بسته رو به رو شوید میتوانید با کمی خلاقیت از راه هایی برای تبلیغات کمک بگیرید که ممکن است رقبای شما ازآن ها غافل شده باشند . برای مثال میتوانید با ارسال کارت پستال هایی که تبلیغات شما روی آن ها درج شده است در مناسبت های مختلف مشتریان خود را به سیستمتان وفادار کنید.
با کاهش سایز تبلیغاتتان میتوانید تبلیغات بیشتری انجام دهید . این گونه تعداد مخاطبین تبلیغات شما بیشتر خواهد بود و در نتیجه بازده بیشتری نسبت به تبلیغات بزرگ مشاهده میکنید
میتوانید با سایر کسب و کارهایی که رقیب شما نیستند تبادل تبلیغات داشته باشید و از طریق آن ها کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید که ابن کار راهی پر بازده برای جذب مشتری به حساب می آید. همچینن هزینه های تبلیغات کاهش خواهد یافت.
بهترین و بی هزینهترین راه برای پیدا کردن مشتریهای جدید معرفی آن ها از طریق مشتریهای قبلی شماست اگر شما بتوانید با ارائه خدمات و محصولات خود رضایت مشتریان را جلب کنید آن ها خواسته یا ناخواسته به تبلیغات برای شما میپردازند .پس بهتر است به جای تکیه بر افراد غریب به مشتریان خود تکیه کند و آن ها را با دادن تخفیفات و طرح های ویژه به تبلیغات تشویق کنید.
هیج گاه منتظر مشتری نمانید و خودتان مشتری ایجاد کنید .بسیاری از صاحبان کسب و کار اطلاعات چندانی در باره ضرورت داشتن دوربین مدار بسته نمیدانند و این شمایید که باید آن ها را نسبت به مزایای دوریبین مدار بسته آگاه کنید و بهترین کار برای اطلاع رسانی مراجعه حضوری به مکان هاییست که فکر میکنید به دوربین مداربسته احتیاج دارند. و از این طریق با افزایش فروش دوربین مداربسته روبه رو میشوید.
یکی از اصولی که باعث جذب مشتری میشود بیان حقایق و ایجاد حس اعتماد در مشتریست . نیازی نیست با بیان بیش از حد عیوب مشتری را از دست بدهید و به فروشتان ضربه بزنید . کافیست در کنار بیان تعداد زیادی از مزایای دوربین های مدار بسته یک عیب کوچک را هم بیان کنید. تا حس اعتماد مشتری را نسبت به کارتان ایجاد کنید. این گونه باعث افزایش فروش دوربین مداربسته خواهید شد.